Nerde bu Millet ?

evla

Gündüz yarasalarıyız biz.
Katılım
24 Eyl 2007
#22
Ynt: Nerde bu Millet ?

ve aleyküm selam...
 
Katılım
20 Nis 2008
#23
Ynt: Nerde bu Millet ?

Maşallah sesimizi duyan geliyo ciğer parem ferahsan da gelmiş...
Doğru adamlar/madamlarla doğru yerde buluşmak ne keyif ne keyif.
 
Katılım
26 Nis 2007
#24
Ynt: Nerde bu Millet ?

Mahşer' Alıntı:
Maşallah sesimizi duyan geliyo ciğer parem ferahsan da gelmiş...
Doğru adamlar/madamlarla doğru yerde buluşmak ne keyif ne keyif.
Kader, nasip, kısmet tabi bunlar.
O değil de benim sesini duyduklarım daha dünyaya gelmedi. (Tehdit 2)
 

Dil-şâd

Benim tedbirim, Sen'in takdirinden küçüktür.
Katılım
11 Eyl 2006
#26
Ynt: Nerde bu Millet ?

ferahsan' Alıntı:
Kader, nasip, kısmet tabi bunlar.
O değil de benim sesini duyduklarım daha dünyaya gelmedi. (Tehdit 2)
Ses kontrol!
Ses kontrol!
Taş çok yakından geçti;)
 
Katılım
20 Nis 2008
#27
Ynt: Nerde bu Millet ?

Duysa duysa Mandela,xman(nasıl kızar şimdi :D),martin luther king bunları sesidir :p zaar
ya ben ferahsanı niye anlamıyorum ??? level falanmı atladı bu? bildiğim Türkeçe ile farkı mana aleminde
mağaraya falanmı kapandın naptın başka bi ilimi sadr oldu? yada sen ferahsanmısın gerçekten? Ben askerliğimi nerde yaptım?
 
Katılım
26 Nis 2007
#28
Ynt: Nerde bu Millet ?

UluğBey' Alıntı:
Biri bu tehditlere duur! demeli:))
Dil-şâd' Alıntı:
Ses kontrol!
Ses kontrol!
Taş çok yakından geçti;)
Naber, davet ederken iyiydi ama :)

Mahşer' Alıntı:
Duysa duysa Mandela,xman(nasıl kızar şimdi :D),martin luther king bunları sesidir :p zaar
ya ben ferahsanı niye anlamıyorum ??? level falanmı atladı bu? bildiğim Türkeçe ile farkı mana aleminde
mağaraya falanmı kapandın naptın başka bi ilimi sadr oldu? yada sen ferahsanmısın gerçekten? Ben askerliğimi nerde yaptım?
Sorma ben çok değiştim, daha da değişmem dedim yine değiştim.
 

Hikmet

Terliklerimle...
Katılım
16 Eyl 2009
#30
Ynt: Nerde bu Millet ?


burdaki herkes birbirini tanıyor mu yoksa yalnızca burdaki tanışıklık mı?
 

UluğBey

Sükût gibi münzevi, çığlık gibi hür.
Katılım
27 Ara 2005
#31
Ynt: Nerde bu Millet ?

efe' Alıntı:
burdaki herkes birbirini tanıyor mu yoksa yalnızca burdaki tanışıklık mı?
:) zannetmiyorum mahşer hocam ile zenci dostumun birbirini günlük hayattan tanıdığını.insanların çoğu günlük hayattan birbirini tanımıyor diye düşünüyorum buradakilerin.ne garip değil mi, birbirini 1 kez bile görmemiş, birbiriyle 1 kez bile (sesli) sohbet etmemiş insanların tanışık olması ve dahi hakiki anlamda tanıyabilmesi...

divan böyle bir şey sanırım :)
 

Dil-şâd

Benim tedbirim, Sen'in takdirinden küçüktür.
Katılım
11 Eyl 2006
#32
Ynt: Nerde bu Millet ?

ferahsan' Alıntı:
Naber, davet ederken iyiydi ama :)
İyidir ne olsun:) Davete icabet ettiğin için minnettarım :) Eksik kalsın istemedim burası ;)


efe' Alıntı:
burdaki herkes birbirini tanıyor mu yoksa yalnızca burdaki tanışıklık mı?
Havasından mıdır suyundan mıdır bilinmez ama buradaki herkes belli bir süre sonra birbirini çok yakından tanıyormuş gibi oluveriyor.
 
Katılım
26 Nis 2007
#34
Ynt: Nerde bu Millet ?

Mahşer' Alıntı:
sen değişmemişsin,başkalaşmışsın...
Bu aralar herkesin bilip bilmeden kullanmaya bayıldığı kelimelerle cevap vereyim; beni ötekileştirme Mahşer.
 
Katılım
20 Nis 2008
#35
Ynt: Nerde bu Millet ?

Acaip kızdım sana Ferahsan şimdi gidip içinde "aşşağlık zenci" geçen türkçe dublaj filmler bulup izlicem...
Seni gidi öteki seni...
 

mehmet baki

Çok Önemli Parti yani ÇÖPün daimi şefi.
Katılım
3 Ağu 2008
#37
Ynt: Nerde bu Millet ?

kimi evlendi kimi doktorasını yaptı kimi yaşıyor kimi yaşamaya çabalıyor kimi belki öldü! reha muhtarcasına: "her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsan türkiye!"
 

mehmet baki

Çok Önemli Parti yani ÇÖPün daimi şefi.
Katılım
3 Ağu 2008
#40
Ynt: Nerde bu Millet ?

objection my friends. (ferahsan ve mahşervari oldu yav.) :)
 

Konuyu şu anda okuyanlar : (Users: 1, Guests: 0)

Giriş yap