Okul hatıraları..

Katılım
20 Nis 2008
#41
Ynt: Okul hatıraları..

ferahsan' Alıntı:
Sabah ilk dersti, geç kalmıştım.. Her zamanki gibi girişte güvenlik durdurdu:

-Kimlik lütfen?
-Abi geç kaldım çıkarken göstersem olmaz mı? :)
Tamam ben çözdüm seni :D ya ruanda da üniverste varmı? :D
 
Katılım
18 Mar 2009
#42
Ynt: Okul hatıraları..

Ders öylesine sıkmıştıki beni bitsede gitsek diyordum.Arkamdaki duvarda asılı olan saate dönüp baktım.Ve yan tarafımda oturan arkadaşımda dönüp dönüp baktı.Sonra ben bir daha baktım.Hoca patladı birden:
-Bilal sen 3 kez yanındaki murat 2 kez saate baktınız.Ayıptır ya hu hele birde arkaya dönüp saate bakmak.Yani şu an önde gidiyorsun...Neyse ders devam ediyor ama ben gene çok sıkıldım,bayıldım...Şöyle yarım bir dönüş yaptım murata doğru ve saate şöyle bir göz ucuyla baktım.Meğer hoca bunuda görmüş...

-Bilal durumu 4-2 yaptın dedi ve bizi mağlub ettin dedi.Zaten derste bitmişti.Hocada kalktı gitti.

:) Kazanmak güzel bir duygu :)
 
G

gülücüğüm

#44
Ynt: Okul hatıraları..

" Business classla ilk uçuşumdu.. Yanımda Fransız bir iş adamı vardı. O zamanlar İngilizcem de şimdiki gibi değildi; okulda bana sadece teşekkür edilince not at all demeyi öğretmişlerdi. Her neyse business classta bardağın dibindeki portakal suyumu yudumlarken Fransız iş adamı yardım etmek için çantamı uzattı, ben de ona teşekkür ettim. Adam da bana you are welcome diye cevap verdi.. Uçaktan indiğimde yol arkadaşıma dedim ki Fransız işte İngilizce bile bilmiyor, ben adama teşekkür ediyorum adam bana hoşgeldin diyor :D "
(alıntıdır :D )
 
Katılım
26 Nis 2007
#45
Ynt: Okul hatıraları..

:D :D :D

Cem Yılmaz'la aynı sınıfta olma ihtimalin var mıydı senin :D
 
Katılım
6 Mar 2008
#47
Ynt: Okul hatıraları..

gece yürüyüşü' Alıntı:
:D :D


İstanbul'daki fakültelerden birinde; fakültenin dekanı S.T. bahçeye giren hayvanı görünce, hizmetlilere bağırır:

- Çıkarın şunu bahçeden! Yanlışlıkla diploma veririz Mazallah !!! :)
:)
 
Katılım
3 Eyl 2009
#48
Ynt: Okul hatıraları..

gülücüğüm' Alıntı:
" Business classla ilk uçuşumdu.. Yanımda Fransız bir iş adamı vardı. O zamanlar İngilizcem de şimdiki gibi değildi; okulda bana sadece teşekkür edilince not at all demeyi öğretmişlerdi. Her neyse business classta bardağın dibindeki portakal suyumu yudumlarken Fransız iş adamı yardım etmek için çantamı uzattı, ben de ona teşekkür ettim. Adam da bana you are welcome diye cevap verdi.. Uçaktan indiğimde yol arkadaşıma dedim ki Fransız işte İngilizce bile bilmiyor, ben adama teşekkür ediyorum adam bana hoşgeldin diyor :D "
(alıntıdır :D )
anlatanda ne anlatırdı ama yerlere yatardık, öyle dehşete düşmüştü ki, adamın ona hoşgeldin demesinden, yüzü o an ki haline girerdi sanki.
 
Katılım
26 Nis 2007
#49
Ynt: Okul hatıraları..

Bu arada bilmeyen arkadaşlar varsa; bir kalıp olarak "you're welcome" rica ederim, bir şey değil gibi anlamlara gelir ;) trajediyi daha iyi idrak edebilmek babından :)
 
Katılım
29 Ağu 2007
#50
Ynt: Okul hatıraları..

ferahsan' Alıntı:
Bu arada bilmeyen arkadaşlar varsa; bir kalıp olarak "you're welcome" rica ederim, bir şey değil gibi anlamlara gelir ;)
Bunu daha önce söylemiş olsaydın ne güzel olurdu :-\
 
Katılım
29 Ağu 2007
#52
Ynt: Okul hatıraları..

ferahsan' Alıntı:
Herhalde hiç söylememiş olmaktan iyidir ;) değil midir :S
Ama yine de benim yüzüm :-[ böyle olmadan önce yetiişseydin daha bi güzel olurdu sanki :)
 
Katılım
16 Eyl 2009
#53
Ynt: Okul hatıraları..

Mahşer' Alıntı:
"Medeniyetlerin ekonomik refahı ve toplumsal gelişim" konu bu
önce medeniyeti tarif etmeye başladık.
biran bir sessizlik hoca elini havaya kaldırıp sanki bilinmeyen biryerden bilgi gelmişgibi gözlerini kısarak ve yumruğunu sıkarak senatoda aristokratlara hitap eden filozof edasıyla dediki;
-Medeniyet dağlardan eşeklerin sırtında inerken ovalara; ne eşek taşıdığı yükün farkındaydı nede sahibi..
ve bu sessizliği kırbaç gibi yaralayan ve hala meçhullüğünü koruyan bir ağızdan şu şaşkın ifade çıktı.

-Vay eşşek vayyy

(62 kişi felç) :D
:D

Orijinal sözler var burda ya çok sevdim.
 
Katılım
26 Nis 2007
#54
Ynt: Okul hatıraları..

Arkadaş çat pat Türkçesiyle bir şeyler anlatmaya çalışıyordu, güzel şeylerdi.. Hoca durdurdu:

-Ne söylediğini anlıyor musunuz, bunlar önemli şeyler.
Anlatan arkadaş:
-Anlatabilir miyim? (Anlatabildim mi demek isterken Türkçesi çok iyi olmadığı için böyle sormuştu) Hoca:
-Anlat bakalım hadi.
Herkes dikkatle kendisine bakarken, arkadaş duraksadı, sınıfa baktı ve şöyle dedi:
-Anlatayamam heralde.

Sınıf: :D
 
Katılım
19 May 2008
#55
Ynt: Okul hatıraları..

Çok güzel bi konu..herkesin hatırası vardır muhtemel..burdakilerde çok hoş teşekkürler paylaştığınız için..
Yakın zamanda benim de hiç unutmayacağım bi olay geldi başıma.Gerçi sıksık karşılaşırım anormal bi durumla zaten okul,otobüs,hastane.. yer ,mekan farketmiyo..

Güzel bir cuma günü..hava desen sonbaharı zaten andırmıyor :)
Anfideyiz..hoca tahtada kendi çabasıyla soru çözüyor..sınıftakiler her zamanki gibi bedenen orda.. ;)bende arkadaşımla bişiler konuşuyorum..telefonu elime aldım acele bişi göstericem..aniden tuşa basmamla kısayoldan müzikçalar açılmasın mı..son ses..'Bismillahirrahmanirrahim' le girmesi bir oldu.Heycandan ne yapttığmı nereye bastığımı bilmiyorum..durdurdum bi şekilde..
Hoca hiç bozuntuya vermedi..sınıftakileri gülümsetmiş oldum biraz,kendim de heidi gibi oldum zaten.. ::) :-X
Kimisi hoca bismillahsız başlıyodu iyi oldu demez mi ;D
 
Katılım
26 Nis 2007
#56
Ynt: Okul hatıraları..

Ders sosyo-psikolojik bişiler dersi. Herkesin psikolojisi alt üst olmuş durumda.. Hoca her zamanki gibi hoplaya zıplaya ve hiç olmadık yerde bağıra çağıra ders anlatırken dedi ki;

-Siz de şimdi şu Allah'ın belası der bitse de gitsek diyorsunuz değil mi?
Kızlardan biri:
-Evet hocam.
-Kim dedi bakayım onu?
-Ben dedim hocam ama ağzımdan kaçtı yanlışlıkla oldu.
-Şimdi bir daha soruyorum samimiyetle cevap ver
-Samimiyetle söylüyorum evet hocam :)
- ???
-E hocam evde yemeğim yok ben ne yapayım
Hoca ne yaptı dersiniz, hiç bozuntuya vermedi ve dedi ki:
-Ben de zaten dersi bitirmeye sebep arıyordum.

;D
 
Katılım
6 Haz 2006
#57
hergelede tekbir çekmek

ben okulu en çok eylem günleri sevdim,hergele meydanında(istanbul üniversitesi edebiyat fakültesi) tekbir çekmek,beyazıtta coplanmak,esnaf hastanesinin ara sokağında polisle kovalamca oynamak,eyüp meydanın da slogan atmak,israil büyük elçiliğin önünde israile lanetler yağdırmak.....
en çok sevdiğim eylem beyazıt meydanında 10 binlerce kişi ile yaptığımız yürüyüştü,yağmur yağarken birbirinin sırtına secde eden binlerce öfkeli insana polisin biber gazlı mudahalesi ile ana baba gününe dönen meydan ve laleliden aşağı kaçısımız.aslında suç kapsamına giren bir eylmimiz ama polis kovalıyor haliyle bizde kaçıyoruz:)))güzel günlerdi:)))
 
G

gülücüğüm

#58
Ynt: Okul hatıraları..

Öğrenci: Hocam Gülücük Hoca'yı gördünüz mü?
Ferahsan: Bırakın onu ya, o "Manyak" dersi unutmuştur!
:D :D :D
 
Katılım
26 Nis 2007
#59
Ynt: Okul hatıraları..

Hocanın bizim ne kadar büyük bir medeniyetin evlatları olduğumuzu anlatmaya çalışdığı esnada bayan arkadaşlardan biri mantosunu çıkarmaya çalıştı. Hoca hemen yanına gitti ve çıkarırken mantoyu alıp askıya asmak istedi. Kız hocam olmaz ama dedi (Çünkü hoca en az 70 yaşında). Hoca da bırak ya o kadar da kaba değiliz herhalde diye tepki gösterdi. (Yaşına bakmayın aslında benden genç ve çılgın :)) Sınıftaki erkeklerden biri "Hocam sizin yaptığınız davranış gibi bir şey Osmanlı'da var mıydı?" diye sordu. Sormaz olaydı; hoca bir başladı bizim edebiyatımızda kadın baş tacıdır "Zülfün görenlerin hep bahtı siyah olurmuş, tek zülfünü göreydim bahtım siyah olaydı" yok efendim "Her kadının bastığı yerde sanki kalbim var, kalbim ki zevk alır ezilişinden.." vs. diye şairler şiirler yazdı. Kadın şöyle değerliydi böyle değerliydi, sen ne diyorsun be! (bu cümle verdiği örneklerin her birinin ardından tekrarlandı) diye tepki verince ve bunu uzun uzadıya anlatınca, hoca konuşmasını bitirdiğinde sınıftakiler dayanamayıp arkadaşa döndü ve hep bir ağızdan şöyle dedi: "Sen ne diyorsun be!" :)
 
G

gülücüğüm

#60
Ynt: Okul hatıraları..

“Gazali İhyâ’yı yazdığında 24 yaşındaydı. Şimdi şurdan 24 yaşında bir fen-edebiyat öğrencisi yakalasam, dilekçe yazmayı beceremez.”
 

Konuyu şu anda okuyanlar : (Users: 1, Guests: 1)

Giriş yap